Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Wójt Gminy Radomyśl nad Sanem ogłasza nabór...

Treść

kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Środowiskowym Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4 /05


Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.)

Wójt Gminy Radomyśl nad Sanem
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Środowiskowym Domu Samopomocy
w Radomyślu nad Sanem,
ul. Mickiewicza 25, 37 – 455 Radomyśl nad Sanem

Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy

I. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

a) niezbędne:


wykształcenie wyższe,
specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, (ukończenie studiów podyplomowych dla osób posiadających wykształcenie wyższe, w których programie uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, jest równoznaczne z uzyskaniem przez absolwentów tych studiów specjalizacji).
co najmniej 5 letni staż pracy w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
znajomość m.in.: przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie psychiatrycznych świadczeń zdrowotnych w domach pomocy społecznej i środowiskowych domach samopomocy
a także posiadać obywatelstwo polskie, mieć ukończony 18 rok życia i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być karanym za przestępstwo popełnione umyślnie, cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
Na potwierdzenie posiadania nieposzlakowanej opinii kandydat może złożyć dotychczasowe świadectwa pracy i opinie z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty – w tym między innymi opinię z aktualnego miejsca pracy oraz opinię organizacji, do których należy.

b) wskazane:

komunikatywność,
operatywność
II. Zakres zadań:

Sprawowanie zwykłego zarządu nad powierzonym mieniem,
Nadzór nad realizacją zadań zmierzających do nabywania i rozwijania umiejętności wykonywania przez uczestników zajęć czynności życia codziennego,
Ustalanie regulaminu organizacyjnego ŚDS,
Podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, sprawowanie nadzoru nad właściwym wykonywaniem obowiązków pracowników,
Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług,
Opracowywanie planów finansowych, ich wykonywanie i opracowywanie sprawozdań z działalność ŚDS,
Współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej, placówkami służby zdrowia, stowarzyszeniami i innymi organizacjami społecznymi, fundacjami, kościołami, pracodawcami, osobami prawnymi oraz grupami samopomocowymi uczestników i ich rodzin,

III. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:

życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
list motywacyjny,
dyplom i inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach oraz specjalizacjach (oryginały dokumentów lub odpisy poświadczone notarialnie, bądź urzędowo),
kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
referencje dotychczasowych pracodawców (jeśli kandydat takie posiada),
zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie dotyczące karalności i toczących się postępowań karnych

IV. Zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. Nr 106, poz. 679 z późn. zm) na wymienionym stanowisku istnieje zakaz prowadzenia działalności gospodarczej.


Wymagane dokumenty można składać: :

w terminie do 9 grudnia 2005 r. do godziny 15.00.

- osobiście


w Sekretariacie Urzędu Gminy – I piętro pok. Nr 13

- lub przesłać na adres :

Wójt Gminy Radomyśl nad Sanem
ul. Duży Rynek 7, 37 – 455 Radomyśl nad Sanem

V. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!!!

VI. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1593 z późn. zm.)




Uwaga!!!


Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru

będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (radomysl.biuletyn.net)

oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

Z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w dniu 12 grudnia od godz. 10.00, w sali nr 22 Urzędu Gminy Radomyśl nad Sanem.


Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej !!!

Autor: wa